Aistit kadoksissa paratiisisaarella!

Bali 4.päivä

Aamiaisella oli jotenkin outo olo eikä mikään maistunut. Krapulakaan ei ollut joten asia mietitytti.

Mutta kovasti ilahduin kun kämpille palasin.

Siivoojaneiti oli tuonut minulle lisätyynyn! Minulla onkin ollut vaikeuksia nukkua niin matalalla päänalusela ja olen tunkenut tyynyn alle pyyhkeitä nipun jotta hiukan olisi korkeampi. Olivat siivoojat tainneet huomata tämän.

Kun ruokalevot oli otettu painuttiin jälleen rantaan maailman menoa ihmettelemään. Löysimme mainion pikku baarin jossa istuskelimme ison palmun varjossa ja välillä juoksimme uimaan itseämme vilvoitellaksemme.

m9 m13 m14 m15

Kamalasti siellä oli pääskysiä jotka tekivät syöksyjä aivan päitämme hipoen! Ja oravia kirmaili puissa myös melkoisia laumoja.

Luonnollisesti pukeuduin rantareissua varten asianmukaiseen varustukseen joka saikin aikaan ihailevia katseita.

m17

Kun sitten tarpeeksi kauan olimme paikallamme istuneet oli aika jälleen lähteä rantaa pitkin loikkimaan ja katukauppiaita väistelemään.

Minun filosofiani mukaan lomalla pitää rentoutua ja nauttia ilman kiirettä. Pois turhat aikataulut, mennään vaan ja chillaillaan ( niinkuin me nykynuoriso sanotaan ).

Yksi asia minua kyllä täällä Balilla kummastuttaa: miksi kaikki moottoriajoneuvot on rekisteröity Tanskaan? Kaikki rekkarit ovat DK-alkuisia. Olisiko kyseessä joku verotustekninen asia?

Kovasti nuo tuolla rannalla kaupittelevat kaikenmoista vesiurheilumuotoa, mutta annetaan nuorison nauttia. Me vanhat vaan olut kourassa palmun varjossa touhujaan katselemme.

Nähtiin muuten kun yksi perhe lähti selaisella isolla ilmapatjalla veneen perään hinattaviksi. Koko patja nousi välillä ainakin neljän metrin korkeuteen. Ok, se näytti kyllä hauskalta. Mutta varjo ja kylmä olut voittivat kuitenkin.

m19 m21 m22 m24

Rannalta kun lähdettiin niin joku kauppias sai minut vihdoin tuotteistaan kiinnostumaan. Kyseessä oli paitakauppias jonka varastoista löytyi jopa minun kokoani oleva hawaiji-paita. Nyt minulla on niitä jo kaksi! OP kertoi että kun olin mennyt sisään liikkeeseen oli viereinen kauppias nauraen epäillyt ettei kyllä löydy NOIN ISOA paitaa.

Siitäs sai, alkuasukas!

Kävin syömässä lähikuppilassa thaimaasta minulle tuttua thai padia, mutta se ei maistunut miltään. Olin jo aiemmin huomannut ettei olueassakaan oikein ollut makua ja korvatkin olivat kummasti tukossa.

Kun sitten pysähdyimme erääseen paikkaan ja huomasimme listalla paikallista paloviinaa arakia, päätti OP että meidän olisi moista maistettava.

Saimme lasit eteemme ja haistelimme tuotosta. OP nyrpisteli ja sanoi ettei ikinä ollut haistanut mitään yhtä kamalaa, mutta minusta se ei haissut miltään. Kuin kourassani olisi ollut vesilasi. Makuakaan en tuntenut, vain akoholin poltteen.

Nyt alkoi pelottaa.

En enää kyennyt tuntemaan hajuja, makuja ja kuulonkin kanssa alkoi olla niin ja näin.

Päätimme mennä testaamaan asiaa ruokailemalla läheisessä ravintelissa. Koska olin jo varsinaisesti syönyt otin vain muutaman leivän kera katkarapujen OP:n ottaessa ison lautasellisen taskurapuja.

leipää ja katkiksia rapuannos

Minun leipäni ei maistunut miltään ja OP:n ravuissa taasen ei ollut mitään syötävää.

Turha reissu.

Lisäksi huomasin kadottaneeni kamerani linssisuojuksen. Saatanan saatana!

Menimme vielä käymään Casablancassa, paikallisessa soittoruokalassa jossa bändi väänsi ikivihreitä melkoisella ammattitaidolla.

Siellä oli myös muuan aussi, Brian nimeltään. Hän on netinen poliisi joka nyt viettää eläkepäiviään vuoroin australiassa ja vuoroin balilla. Molemmissa paikoissa hänellä on kuulemma vaimo. Kysäisipä tuo ukkeli meiltäkin että uinka monta vaimoa meillä on, mutta naureskellen totesin että minulla on siinä yhdessä ihan tarpeeksi.

Mutta se aistien katoaminen?

Kyse ei ollut alkoholista koska olin koko päivän aikana juonut ehkä 5 olutta ja sen arakin. Ja nyt alkoi myös heikottaa ja näkökin sumentua.

Pakenin hotellimme ilmastoituun huoneeseen pelkäämään. Mikä hitto minulla oikein on?

Ehkä kaikki selviäisi huomenna…

Rakkauden aisteja ei voi mittareilla lukea

-Nauri

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

