Voodoopapit pitää kieltää lailla!

Ei tule valitukselle loppua, ei.
Olen siis sairastanut jalkaani jo pari viikkoa ja nyt tiistaina palasin sorvin ääreen. Eipä olisi kannattanut.

Kaksi päivää jaksoin kivun kanssa klenkuttaa töissä mutta sitten loppui. Torstaina taas lääkäriin ja kokeisiin ja röngteniin.Kuvista selvisi että jalassa, tarkemmin nilkassa on runsaasti jotain nestekertymiä. Loput tulokset saan maanantaina.
Ruusuakin tuo pelkäsi, mutta kiitos Luojan verikokeet paljastivat ettei siitä ole vaaraa. Hyvä.

Eli taas on sairaslomaa loppuviikko. Siitä huolimatta olen nyt työmaalla. Älkää pelätkö en minä töitä tee. Kunhan olen antamassa neuvoja jos Kim sellaisia tarvitsee.Hän kun ei voi ilman anniskelupassia työskennellä yksin vaan paikalla pitää olla joku jolla passi on.
Eli minä siis istun nurkassa kuin mikäkin vanha äreä ukko ja huutelen ohjeita ja käskyjä. Voi sitä työtä näinkin tehdä.

Ja sitten: Olemme kirottuja!
Tänään sitten Sture21:n valopilkku ja nuorten miesten märkien päiväunien kohde Marinakin teloi jalkansa! Hän oli ystävällisesti koettanut minua auttaa ja siirrellä pöytiä ja tuoleja mutta pudonnut lavalta. Nivelsiteet rikki ja kolme viikkao lepoa!
Meitä kun ei ole muita vakituisia täällä kuin hän ja minä, joten pississä ollaan.
Asiaa tarkoin mietittyäni olen tullut siihen tulokseen että päällemme on langetettu kirous! Joku pahansuopa ihminen on meidät kironnut tarkoituksenaan suistaa meidät perikatoon.
Tai sitten jossain joku ilkeä voodoopappi par’aikaa tökkii pienillä neuloilla minua ja Marinaa esittäviä nukkeja. Että on pahoja nuo voodoopapit!
Ystäväni Matti epäilee vahvasti että kyseessä on eräs monille tuttu hassulla hiusmallilla varustettu heppuli tästä ihan baarimme läheltä.Kyseinen ilkimys tunnetaan joissain piireissä nimellä Pelle. Asiaa täytyy tutkia…

Huomenna pidän kyllä baarin kiinni ja kekityn lepäämiseen. Pakkohan se on kun maanantaina alkaa sen elokuvan kuvaukset jossa minulla on pieni rooli. Täytyy saada itseni kävelykuntoon siihen mennessä.

Nyt nostan jalkani pallille ja alan määräillä!

Rakkautta on olla langettamatta kirousta kiltin pullukan päälle.

-Nauri

2 Responses to Voodoopapit pitää kieltää lailla!

  1. Tarzan sanoo:

    Oletko aloittanut joogaharrastuksen vai ymmärsinkö lopputervehdyksesi väärin?

  2. Kunzi sanoo:

    En ole Marinaa nähnyt, mutta hienoa Nauri, että jaksat kaikista jalkavaivoistasi huolimatta pitää itseäsi nuorena miehenä.

Jätä kommentti